Blogi

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
28.2.2020
ihanneasiakas

Ihanneasiakas – mistä hänet tunnistaa?

Kuka on ihanneasiakas? Ovatko kaikki ihmiset sinun ihanneasiakkaitasi? Mielestäni kaikki eivät ole. Minä miellän ihanneasiakkaaksi sellaisen henkilön, jota sinä palvelisit kaikkein mieluiten ja joka haluaa ostaa sinulta ilolla. Joskus ajatellaan, […]
7.1.2019
digimarkkinoinnin sudenkuopat

Digimarkkinoinnin yleisimmät sudenkuopat – sorrutko sinä näihin?

Digimarkkinointi kannattaa ja se on lähes varma keino kasvattaa yrityksen asiakaskuntaa ja myyntiä. Mutta sitä kannattaa tehdä kunnolla ja todella panostaa siihen tai tuloksetkin jäävät kauas toivotusta. Listasin tähän kirjoitukseen […]
9.8.2018
somessa

Miksi yrittäjän on kriittisen tärkeää olla aktiivinen somessa?

Sosiaalinen media kasvaa kasvamistaan. Somessa on ihan valtavasti pöhinää ja potentiaalia yrittäjille, jos he vaan haluavat sitä hyödyntää. Tiesitkö, että jo 60 prosenttia suomalaisista käyttää jotain sosiaalisen median kanavaa? Se […]
7.10.2016
digimarkkinointi

Mikä on tärkeintä digimarkkinoinnissa?

Mikä on kaikkein tärkeintä digimarkkinoinnissa? Asiakas ja ihanneasiakas! Yksinkertaista, eikö? 🙂 Kuka on Juuri Sinun Ihanneasiakkaasi? Kenen tietoisuuteen haluat tulla yrityksesi digimarkkinoinnilla? Ellet pureskele näitä kysymyksiä huolella, haaskaat todellisella varmuudella […]